Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Jag ska försöka hålla mig uppdaterad på både min blogg och min&fannys blogg. Får väl se hur det kommer gå, kanske är onödigt haha. Anyway, jag sitter just nu och lyssnar på riktigt härlig musik, verkligen musik som får en att tänka på sommaren, tänka på allting bra och så! Det känns ju hur bra som helst. 
Idag har vi "släktkalas" hemma här, mamma fyllde år för typ 2 veckor sen men har inte haft tid för "kalas" haha.. så idag blir det! Efter det, när man har proppat i sig massa onyttigt vill jag fan träna men vet inte om jag vill gå ut och springa helt ensam i stan, fult det skulle kännas haha. Vi får se! Annars gör jag väl nått träningspass här hemma ;-)

Kvällens planer blir nog att hänga med lite gott folk, fanny kommer senare på eftermiddagen så drar vi sen. Det blir väl en bra avslutning på lovet! 




crazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0