elsajohannaa

Hejsan! Nu har jag och fanny bytt till elsajohannaa.devote.se istället, vi la på ett a i slutet pga av en grej! :)
Jag har typ inga besökare kvar här nu haha, typ 20. Wie. Är min blogg kul utan nån uppdatering eller? ;-)
Hur som helst väntar jag nu på en fanny som varken hör av sig eller svarar när man smsar och hon skulle ringa kvart i 7, man blir ju att undra lite nu! När hon kommer, om hon kommer har jag inte en blekaste vad vi ska göra. Jag har vart borta ganska mycket nu och vill nog bara kolla film ikväll och ta det lite lugnt, låter ju helt okej!

Vi hörs väl nästa gång jag skriver här! pussar i mängder





lite bilder på det! ha en bra kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0