jag håller på att bli galen..

Nu blir det typ ett sådant argt inlägg igen, men alltså seriöst så är jag trött på skolan och det gör att jag är sur på nästan allting nu, jag har inget kul att skriva tyvärr! Jo, jag åker till falun imorgon och stockholm på fredag och blir borta ända till söndag men då missar jag dansen.. men aja! :-D
hur som helst sitter jag och läser en värdelös bok just nu, är på sidan 50 och ska läsa till sidan 107.. Den är verkligen slöseri på tid. Har prov imorgon också, eller omprov då.. det kan jag inget om heller, nationella nästa vecka. osvosv. kill me.
slänger väl in en bild som "ursäkt" för mitt otroligt tragiska och förfärliga inlägg.. haha ;-)
puss

Kommentarer
Postat av: viktoria

snygg du är min vän!

2011-02-02 @ 22:45:34
URL: http://[email protected]
Postat av: elin

Viktoria: du är snygg min kära!

2011-02-03 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0