städning på gång

Nu ska jag sätta igång med städning efter en till chill skoldag, hade två lektioner. Och på andra lektionen hade jag utvecklingssamtal och vet ni? det gick jättebra haha, förvånande alltså.. min lärare fråga mig om jag tycker att jag gjort framsteg men det tyckte inte jag men jag hade tydligen gjort det, haha.. ah, det va ju inte illa alltså! Men ska gå till kuratorn varje tisdag.. kuuuul. Har ett problem haha.

Nejni.. nu ska jag ta och sätta fart här, så det är färdigt till ikväll när mina tjejer kommer hit, planerna är att vi ska ut och äta sen hem till mig, snacka lite skit och sådär ;) alltid kul! haha.. puss
ÅH.. det luktar muffins i lägenheten, fett gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0