normala människor

Igår hade jag en kväll som va ja, helt okej!
Jag och fanny dygna iaf inatt, klockan 8 gick vi till donken minns jag, ojojoj vilket jävla snöväder, det va ju helt sjukt! haha! När vi kom hem igen gjorde vi lite videos som är utlagda på facebook, åh vad kul det va "godmorgon stjärnljus, vår jord säger hej" ..
aja, jag dissade fanny vid 10 och somnade i min säng, det va skönt! har ingen som helst koll när fanny gick och la sig, tror inte hon äns gjorde det haha.. hon borde vara riktigt jävla trött dendär tjejen! Vi är onormala tror jag.
hur som helst, är förmodligen min kusin på ingång och vet inte vad vi ska göra men jag är så jävla trött så kommer nog bara ligga som en död get. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0