Natttttti

Tjabba!
Idag vart det inge Falun för mig, väldigt väldigt synd.. :/ så det vart en familjedag kan man säga, vart upphämtad från skolan av pappa,lillebror Emil och Susanna, vi åkte iväg för att bowla lite först sen gick vi och fikade och efter det åkte vi runt till massa affärer! Trevligt det. När jag kom hem så städade jag ihop lite på mitt rum, försöker nu läsa en bok (läxa) men jag drömmer mig bort samtidigt som jag läser sen fattar jag inte vad jag läst.. helt knasigt, men skönt att drömma sig bort och samtidigt ha bra lugn musik i bakgrunden!

Imorgon är det fredag, hur skönt som helst! Och på söndag börjar dansen, lite nervöst sådär.. oh juste, mamma köpte dansbyxor till mig utan att jag va men jag förklarade såklart innan hur som skulle va och sen när jag testade dom satt dom ganska tajt om benen och när man dansar ragga tror jag det är skönast och snyggast med stora pösiga byxor right? Yes, så måste alltså byta imorgon!
Då vet ni. Ha det gött
en söt elin med sin hjärtiga filt, n-a-w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0