"Hold my hand"

Och det känns som att det är dags att byta lösen på min blogg, eller vad säger du fanny...?
Nu oroar jag mig varje gång jag ska kolla på min blogg! haha..
Hur som helst.. va på hagaskolan idag med cat och fanny men det va bara förvirrande och sådär sååå vi gick till kupolen istället, kollade kläder och så. Imorgon ska jag köpa ett klädersplagg där, wie.

och för all del är jag frisk nu, fast mått illa lite då och då.. :( men hoppas jag blir helt topp snart, skulle inte vara helt fel till veckans planer, ihhehehihiieh! lol..
chio

Kommentarer
Postat av: f

uppdaterar du mycket, så slipper du mig :)

2011-01-19 @ 08:09:12
URL: http://elsafanny.devote.se
Postat av: Anonym

Shiiit vilken fin header!

Tack för kommentaren ang mitt leggingsval :)

2011-01-23 @ 12:13:50
URL: http://absolutpfeiffer.devote.se
Postat av: elin

tack så mkt! :D

jaaa så lite så :)

2011-01-23 @ 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0