hemma..

..efter en lång dag, gick upp 11 typ, har tillbringat mig på tattoo till lite mer än klockan 4. Jag får tatuera mig sa mamma, är det min mamma tänker jag bara.. så, det blir nog av med det.. vill göra en musiknot bakom örat! så grymt snyggt, sen ska jag ta hål i örat igen, uppe på örat, vet inte om ni fattar men aja. kan lägga in en bild om det är så. Resten av kvällen har jag varit med min kusin och hennes kompisar från borås, sjukt kul det va, härliga människor alltså! så ja, en lyckad dag och kväll, imorgon bär det av till mora där min farmor bor, åker dit klockan 10.15 med syster erica! mysigt, pusspusspuss!
saknar sommaren, ja

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där musiknot bakom örat-iden har du fått av brooke hogan eller hru ? du vet hon i brooke knows best ? de snyggt iaf , passar henne

2011-01-08 @ 00:00:01
Postat av: Anonym

det har jag då inte haha..

jag älskar musik och jag tycker det är snyggt bakom örat :)

2011-01-08 @ 00:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0