bara för att jag har tråkigt. 2010

2010!

Hur har året 2010 varit för dig? -
lite blandat
Bättre än förra året? - minns jag faktiskt inte
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? - peace and love och vänner jag hittat
Har du flyttat under år 2010? - ja det har jag
Har du hittat en ny låt som du älskar? - jättemånga, älskar musik
Har du kysst en främling? - främling och främling.. ja det kan man säga ja

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? - haha.. ahdu, vet inte.
Har du varit kär? - yes
Har du sagt jag älskar dig till någon?
Har någon sagt jag älskar dig till dig?
Har du haft ett hemligt förhållande?
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja!
Har du haft ett hemligt förhållande? - nejnej

SORG OCH HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nej haha..
Har någon i din släkt avlidit? - nepp
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - nej
Varit i slagsmål? - ja.. eller vet inte vad man ska kalla det

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - ja
I så fall vad? - inget jag tänker skriva!
Har du skämt ut dig? - men jaja
Har du varit ute en hel natt? - hel natt, nej
Har du blivit tagen av polisen? - Nej..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Japp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Japp

SKOLAN OCH FRITID
Vilken skola går du på? - maserskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? - japp
Hatar du någon på din skola? - haha jaa
Har du gjort något framsteg? - jadå
Haft alla rätt på ett prov? - verkligen inte haha

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - ja, jag älskar att hitta nya vänner.
Har du förlorat en vän? - alltså, tappat kontakten så vet inte
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - jag vet inte, ja lite kanske 
Har du ljugit för en bästa vän? - vad jag kommer på just nu kan det ha vart typ "har inget batteri på mobilen" ni vet.. sånt
Har du haft en relation med en vän? - haha ja? antagligen

Kommentarer
Postat av: Bor i Borlänge?

Den nya bloggen om borlänge! Älska den, läs den, prata om den, allt!

2011-01-09 @ 00:18:48
URL: http://boriborlange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0