2011

Hoppas ni fick ett bra slut på 2010 och en bra början på 2011, själv hade jag det ganska tråkigt här hemma med lite kompisar som också hade det ganska tråkigt, så nja, det va väl inte ett toppenbra slut på 2010 direkt! Det va så tråkigt att vi tog inte ett ända kort eller nånting så allt sög typ. Haha.. sååå, idag ska jag och några av mina tjejer göra om nyår typ, vi ska käka sen får vi se vad vi gör haha! smäller raketer typ.
hur som helst.. vet ni när jag vaknade, vid 2. Typ hela dagen, gillar inte det. Usch
Så jag ska duscha nu och sådär, juste.. jag färgade mitt hår igår också, ehm det va fel färg, jag förklarade för mamma vilken färg jag ville ha men hon kommer hem med mörkbrun så då vart elin lite galen men det ser bättre ut än vad det gjorde innan iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0