Take a risk, take a chance, make a change

Hej! Kom hem ifrån skolan för ett tag sen.
Nu är vi äntligen lediga, bara imorgon men iaf! kan sova ut och åh vad underbart!
Idag har jag inte tänkt riktigt på vad jag ska göra, väntar på att min syster anna sa komma för HON ville ta kort med mig! Anna hatar att ta kort och va med på kort så det ska bli lite kul sådär. Kommer kanske nånting sen. Lär fixa till mig lite nu hehe. Puss

Denhär bilden tog faktiskt mar(c eller k?)us på mig, han fotade lite idag!

Kommentarer
Postat av: Anna

LOVAR att vi sa ta kort imorgon eller lördag! LOVAR! Puss sis ♥

2010-09-16 @ 15:37:11
URL: http://annajustnu.blogg.se/
Postat av: elin

BRA! Puss♥

2010-09-16 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0