Söndag!

Hej på er allihopa!
Igår va det lite mycket så kunde typ inte skriva nånting. Va på min kusins bröllop, oj vad det va fint! Jag va såklart för ung för festen men hade ändå inte tid för den om jag nu skulle få. Va på granny goes street igår med Fanny,Lisa och Sanna nämligen..!
Det va faktiskt riktigt kul men gud vad det va kallt, speciellt mot kvällen. Helt sjukt! Hoppas jag inte blir sjuk igen, jag är ju knappt helt frisk ÄN!
Det va en massa folk där man kände och det va kul där. innan kapten röd började hade sanna och lisa dragit så jag och fanny försökte få en bra plats för att se kapten röd, jag är en som hatar trånga utrymmen.. fast det bror på vart det är sådär. Vi fick en skaplig plats på kanten av publiken men vi stod inte där länge alls för vi drog in mot stan igen, satte oss på en jätteliten typ trappsteg.. såg ut som att vi va uteliggare! Har en bild, men den är typ sjukt ful! angående bilder, vi har en del bilder men dom kommer imorgon tror jag. Lisa hade fannys kamera och vi glömde ta den igår innan lisa drog ifrån oss. Så imorgon förmodligen! :)

Nu ska jag,kusin,syster och mami åka till mormor och morfar och hälsa på! hihi.. hörs sen! Puss


slitna,fula,trötta,frusna tjejer!

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahha fyfan va fula

2010-09-05 @ 19:58:40
URL: http://fannyelsahedman.blogg.se/
Postat av: elin

ja! hahaha

2010-09-05 @ 22:55:58
Postat av: Lisa

fin blogg :)

2010-09-06 @ 14:51:23
URL: http://lisawigortssson.blogg.se/
Postat av: elin

Lisa: tack så mycket! :)

2010-09-07 @ 10:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0