Onsdag

halloj, kom nyss ifrån skolan, lång dag må jag säga!
Fyfan vilken dag.. alltså alla våra lektioner ligger liksom nästan på varandra, helt sjukt jobbigt..! Sista lektionen va ju het klart bäst, NO haha.. vi har en vikare som vi nog kommer få ha hela kemitiden, han är fett schysst (stavning?). Jag och fanny skrattade så mycket på början i lektionen så vi fick lov att gå in i ett annat rum ohnej vad kul vi hade! haha.. det fanns en såndär kropp som man kan bygga isär och ihop, och vi hade isär alla delar sen skulle vi sätta tillbaka dom, det gick ju.. inte allt för bra! hjärtat satt typ i levern och typ nån korvgrej på huvudet haha.. nej det va kul som fan. Skitsamma, nu ska jag laga mat, kan gå dåligt men bäst att det går bra för jag har inte ätit på hela dagen, druckit har jag inte heller. bra

söt gammal bild på jaget! hah.. jaja

Kommentarer
Postat av: fanny

hahaha någon korvgrej, hahaha! han kunde ju inte dedär han heller.. hahah!

2010-09-08 @ 19:36:09
URL: http://fannyelsahedman.blogg.se/
Postat av: elin

fanny: hahaha neee ;)

2010-09-08 @ 21:02:42
Postat av: REB ♥

gilla bilden , för den va sjukt söt :D

2010-09-10 @ 14:26:47
URL: http://rebeckalinneabbexollila.blogg.se/
Postat av: elin

REB: hahah tack så mycket !! :D

2010-09-10 @ 15:45:45
Postat av: najmo

haha fin du är !:D <3

2010-09-11 @ 18:05:49
URL: http://www.najmocalii.devote.se
Postat av: elin

najmo: haha jaja ;)

2010-09-12 @ 01:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0