Mer imorgon, mycket mer!

tjo,
haha känner att jag är väldigt dålig att skriva nu för tin. I helgen har jag inte riktigt orkat eller vad man ska säga!
Jag och fanny har färgat hår,kollat film,varit på kupolen,sovit,varit med kompisar och massa annat så ah.

Men alltså jag och hon har tagit jättemånga bilder sen igår under färgningen och innan, dom kommer antingen imorgon eller på måndag! När fanny har tid eller så.
Nu har fanny bäddat ner sig i min säng, funderar likadant för mina ögonlock åker snart ner! Godnatt på er! PUSS

Jag är typ rödhårig, läskigt.



Kommer nog ta lite egobilder imöra om jag orkar, så får ni en riktig bild på hur mitt hår nu ser ut! hih..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0