Jag är så sjukt trött!

sitter här och är så jävla trött, helt sjukt! Jag lär nästan sova snart känner jag, fast ändå känns det som att jag inte kommer somna..
iallafall så har jag idag, torsdag.. tränat med erica, passet s-ö-g men lite svettig blev man väller, när jag kom hem tvingade min syster mig att äta för det ska man göra efter att man tränat men jag va verkligen inte hungrig men fick i mig litegrann! Därefter kollade jag på idol sen plingar det på dörren ett bra tag senare, så kommer Eric och Simon inklampade och där ligger jag i soffan,halvsovande,osminkad och ingen tröja. Kändes ju inte sådär jättepassande precis då! Haha.. nu har dom åkt och nej, nu ska jag gå och dricka för jag är törstig som fan alltså! Pussss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0