I like the way, the way you shake your ass around me

Hej, har inte skrivit nånting för att jag inte haft data men nuså.
Igår hade vi orientering som sagt, det gick ju inte bra alls! Jag,sanna och fanny lyckades tillsammans hitta 2 konstoller i dendär skogen, vi hade en G-bana och sen gick vi vilse, verkligen! Men vi hade sällskap då av andra som gått vilse, men som tur hittade vi en kontroll som tecken på att vi inte gått fel men det va tyvärr en kontroll till VG-banan..! Så vi kastade ivåg våra lappar och gick ner till våra lärare och sa att jag hade alla lapparna i min ficka och att vi tappat dom när vi sprang och lärare är ju inte dom smartaste så dom gick såklart på det! (y)
På vägen tillbaka till skolan så hittade vi våran nye kompis "kärran" som vi la väskorna på och åkte tillbaka på!
Jag ska lägga ut några bilder på det sen när jag fått dom, nu har jag brottom till vårdcentralen och kolla om jag har astma! KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0