Hej hej hej!

förlåt att jag är sämst på att uppdatera, har typ inte suttit vid datan, fast har bara inte orkat skriva och sådär.. hehe
Idag har jag tillbringat hela dagen på sjukhuset av en orsak men tänker inte berätta, det är inte om mig iaf! Jag och jessika (kusin) åkte dit efter jag slutat skolan, sprang runt på falusjukhus i ungefär 1 timme om inte mer, har ont i fötterna haha.. och nej fyfan, det va inte kul alls, eller jo.. för hon och jag suger!

I lördags va jag ju på granny goes street och kommer få bilderna nu!




min sötnos

citrongodis, så gott

söt, not hah

min hals.. det är för att jag skrattar så ni vet! hah

fanny gjorde om bilden rosa

NU ska jag duscha lite fort!


Kommentarer
Postat av: jessi

HAHAHAAHAH FAN VA DÅLIGA VI ÄRRR

2010-09-07 @ 22:54:23
URL: http://lejfashion.blogg.se/
Postat av: SANNA JOHANSSON BÄST I VÄRLDEN

älsklingar! fula ni är..

2010-09-08 @ 15:23:03
Postat av: elin

Sanna: baby! du med..



Jessi: ja hahahahahaha fyafan <3<3

2010-09-08 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0