Tjabba!

Sorry att jag inte skriver så ofta, har prao nu och tro mig.. det är jobbigt! Jag har seriöst träningsvärk! Jag och fanny praoar på torsångs café, vi springer runt där i flera timmar, bär disk,serverar,står i kassan,lagar mat,bakar och vet inte allt alltså! Vi kommer nog gå upp till 400 kg också dom här 2 veckorna känner jag! Haha..
Ja det är typ det som gör att jag inte orkar skriva riktigt, jag kommer hem och är helt jävla slut kroppen och orkar typ inte göra nånting alls! Jag slänger in nått inlägg då och då när jag orkar och har lust :)

Nu ska jag försöka fixa bilderna från helgen av sega fanny! Dom kommer så fort jag fått dom, blir nog ikväll! Håll utkik! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0