Tänk om man levde som i sina bra drömmar!

Hej! Nu uppdaterar jag äntligen!
Igår va jag med min fina Fanny, vi bowlade och hon vann, ja.. men vi hade staket så det va bara därför! hehe..
Efter det tog vi oss en pizza på american, jättegott men vi tog halva pizzan med oss hem, kollade på lite avsnitt av "kungarna av tylösand" och käkade upp resten och sen som vanligt somnar alltid fanny.. :-)

Idag fyller älskade morfar år så grattis till han!
Vi va på kalas där och tog en massa kort, fikade och sådär! Ikväll har jag varit hemma, inte gjort så mycket faktiskt! Är hemma med bara mamma för mina sysrar drog ut för att ha kul.

Vet inte om jag orkar men funderar att vara vaken tills anna kommer hem hit, slå på en film medans tror jag att jag ska gööööra. Vi hörs imorgon!
Massa fucking bilder!































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0