Nu så!

Sitter här i mitt rum och är helt frussen och har precis kollat klart på mina kära program!
Imorgon är det prao igen, jag och fanny tänker nog spendera 1 dag till och resten sitta i skolan och plugga några timmar! 
Ja.. har väl inte så mycket mer att skriva, det kommer en massa bilder nu från lite olika saker! Puss
























det va lite bilder från avesta







det är lite bilder från dagen, fräsch höstbild va? och fina cupcakes jag och syster bakat? :)
fast dom rosa har JAG dekorerat! :)




Kommentarer
Postat av: Minna

Hej jag bara älskar din blogg! Kan inte du lägga ut receptet på cupcakesen, det är svår att hitta ett bra sånnt ;) Vore snällt!



Fortsätt skriva :D

2010-10-15 @ 15:03:02
Postat av: Elin

Hej, tack så mycket!

Alltså receptet ligger på min systers mail men jag kan fixa det och sen lägga ut det i ett inlägg så du ser det? :)

2010-10-15 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0