Hemma!

Måndag.. kom hem för typ 2 timmar sen, har varit på prao som vi vet! Och jag tycker det bara blir läskigare i källaren! Usch, jag hörde skrammel från ett annat rum i källaren när jag och fanny va där nere, hörde från rummet längre in brevid oss typ, mörkt och ruskigt vidrigt!

Ska om ett tag åka in till torsång, till fanny, där jag ska sova över inatt och resten av veckan ska vi gå i skolan för vi orkar seriöst inte praoa längre, källaren och det är seriöst lite B och jobbigt! Så nu blir det pluggpluggplugg, mycket plugg så jag kommer igång och inte ligger efter!
Men puss! hörs imorgon eller nånting!


Kommentarer
Postat av: Patrik

så jäkla fin elin !

2010-10-12 @ 15:19:40
URL: http://patrikrokka.devote.se
Postat av: elin

Tack patrik! :-D

2010-10-12 @ 16:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0