Hemma!

Haft skateboard hela dagen och jag kan säga att det sög. Fast iochförsig åkte jag och fanny typ ingenting, vi satt och chilla, spelade kort med pojkarna. Och fyfan vad jag va sur idag, en kille som också va där och åkte, en störande och han tog upp saker som hänt mig som va så sjukt onödigt! ÅH!
btw va det en tävling,jag deltog inte men jag och fanny fick ett diplom för "bra samman hållning", HHAAHA!

Ja, har efter det vart på jysk och köpte skitsköna toffler där, sen åkte vi in till willys och där hade det flygit in en skata, är faktiskt lite kul.. och så köpte vi första julmusten på typ fett jävla länge så ska nog ta ett glas snart och känna njutningen.. h3h3h3!


HAHAHAHAHA!


skatan, hehe


tofflerna!


lite ego da


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0