Förlåt!

FANNY klagar igen på att jag måste uppdatera! HAHA..
Ja, söndag igen.. det har varit en väldigt kul helg faktiskt! I fredags hängde jag med mina fina fanny och priscilla! Det va superkul, igår så vart det en hel dag med priscilla, kusin och mina 2 systrar! Hade en riktig girlnight, snackade om allting,spelade gitarr och spel, sjöng och va vakna till 5, iaf jag,erica och priscilla! Tack för i helgen alla flickor! ♥

Idag har jag mest vart hemma,vi sov till 1 så det vart ganska länge.. hela dagen gick fort som tusan! Men innan priscilla åkte va vi ute och fula oss, lägger upp typ 2 kort för alla blev så fula haha! vi va ute och vandra lite i området med fulaste kläderna osv.. herregud!

Men nu ska jag in i duschen, skööönt! hare gött
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0