Söndag!

Hej!
kände att mitt senaste inlägg inte va så trevligt, nu är jag på bra humör!
Igår va det en kväll som va lite allting, eller nånting.. haha! men jag hade väl trevligt!
Åkte till falun typ på natten med fanny och priscilla, min mamma va i falun så hon hämtade upp mig i falun så åkte jag hem, skulle egentligen tillbaka och vara med cat och några mera så ja, jag åkte hem sen ville jag dra till cat så då mötte några mig men då vart det lite problem så vart hemma typ 1 timme och väntade, sen mötte dom mig igen så smög jag ut tyst som en mus! haha.. busig jag är! men jag hade ju en skaplig bra sömn.. på golvet hos cat, jag har en aning ont i min rygg för det! Skönt..

Kom hem runt typ 12 halv 1, har typ bara varit hemma och chillat lite! Kom nyss ut ur duschen och nu ska jag laga mat, min syster ska förklara hur man ska göra sen får jag klara mig på egen hand, läskigt! Hoppas jag inte bränner upp hela huset, skulle inte vara så smidigt gjort!

Hörs senare!

och fortfarande kan jag inte lägga upp bilder, fuck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0