Plugga!

Hej på er, hoppas ni har haft en härlig dag!
Själv har jag varit lite småsur för att snön bara öser ner och det är svinkallt ute, och som vanligt så kastar alla snöbollar och pular folk, som jag sett idag, nån tar tag i ens armar och en annan i ens ben sen blir man utburen i snön så blir man kastad eller pulad.. som tur är har det inte hänt mig under hela masertiden, förutom att jag fått snöbollar kastade på mig typ i 7an!

Hur som helst, nu ska jag sätta mig i köket och plugga till mitt förbannande kemiprov jag har imorgon, men vi ha ju en vikarie som är lite "whatever" av sig så jag får ha boken och så! Haha.. helt otroligt! på tal om prov hde jag ett engelskaprov idag, jag svarade på allting och hoppas att det vart nånting bra av det också!  
Tänkte plugga lite matte också när jag ändå är igång, sen slår ju klockan "paradise hotel"

Ha en bra kväll! OCH så ni vet, det går inte att ladda upp bilder för att det är helt fuckat! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0