Matematik!

Hejsan! Idag har jag haft elevensval-dag, dum nog valde jag matematik.. visst är det nånting jag behöver men åh, det va så tråkigt! Jag och cat böt idag till cabaré men det va bara 97:or.. lite tråkigt och jag kunde inte spela gitarr och ville sjunga men det va redan fullt så kunde inte, så vi stack och tänkte kolla film istället men tillslut vart det matematik resten av dagen, har inte lärt mig speciellt mycket och jag har ett fucking prov imorgon och jag MÅSTE få ett G nununu, så det jag tänker göra nu tills paradise hotell börjar är att plugga matematik faktiskt, ska försöka att inte fastna här och slösa bort värdefull tid som jag kan lägga ner på matten så jag får G och får en framtid förmodligen! haha.. herregud, ja!

Slänger nog in ett inlägg innan jag ska sussa! puss 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0