HEMMA!

Efter att ha "lanat" sedan typ 6 till 5 imorse och sov till 10 så är jag ganska trött,sliten och hungrig eftersom att jag och fanny åt sist vid 5 igår.. hereminjesus!
Men jag ska inte klaga, jag hade riktigt kul med grabbsen.. lärde känna flera stycken, det va asum! Fett roliga och sociala! Dom flesta drog runt 2-3 tror jag, sen va typ jag,martin,henke och max vakna till typ 5 sen somnade vi.. hehe men MVG för den kvällen/natten!

Jag och fanny blev hämtade av pappa för typ 1 timme sen(?) och nu är jag hemma med min syster, fanny har gått till sin mammas jobb! Nu ska jag laga mat till mig och min syster, fyfan vad jädrans gott! MATMATMAT (L)

Sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0