Hemma i borlänge!

Helgen har gått jättefort fast ändå jättesakta!
I fredags vart det att priscilla kom hit så va i hos cat hela kvällen och natten, lite folk va där och det va ganska OK!

Igår så åkte jag,priscilla och fanny till falun! Åkte hem till priscilla först, gjorde ordning oss,åt mat och så tog vi bussen till lasarettet och gick därifrån hem till philip, klockan vart runt halv 12 när vi kom fram! Det va ganska lame först men det vart bättre! Åh, vi gick till donken på natten, och så köpte jag ostburgare, så jävla gott, måste bara säga! När vi kom tillbaka så gick vi och la oss direkt typ, skönt som fan!

Jag kom nyss hem från falun, ska göra ordning mig nu för jag,erica,pappa,emil och susanna ska bowla sen gå till julskyltningen. När jag kommer hem från allt det är klockan nog runt 5 och då ska jag,erica,anna,mamma och jessika fika och spela spel, myspys dag med dom allra bästa!

Puss, och "grattis" på första advent :D


Kommentarer
Postat av: Amanda heikkilä

Hej elin! käääänns ju som evigheter ja ska ner till Dalarna den 23 hem till pappsen. Firar jul där, Ja kanske kommer över till borlänge kommer shopa lite o sånt på kuppan säkert ! Och dåååå måste vi verkligen träffas och ta bilder o allt eftersom ja saknar dej o alla andra så otroligt myyycket!!!!!!!!! Puuuss!!! <33

2010-11-29 @ 13:25:55
URL: http://amandamathildajulia.blogspot.com
Postat av: elin

Amanda: Herregud, klart vi ska träffas vännen!! längtar, saknar dig sååååå!!! Gud vad kul, pusspussspussspussspusss!!! (L)(L)

2010-11-29 @ 17:18:11
Postat av: Amandaa

hihih längtaaar hör av mej puuuussssiii<33333 men annars bor du kvar på de samma stället haha??? :D<333

2010-11-30 @ 18:50:56
Postat av: elin

Amanda: jag med! hahaha <3<3<3

nej jag har flyttat närmare stan :DD<3<3 brevid kevin typ haha ;) puss

2010-11-30 @ 20:23:39
Postat av: amanda

haha okej inte för ja vet vart men ja kan ta ditt nr senare sen ringer ja föööörrr viiii måste träffas!!!! ;o PPUSSSS !<3<3<3<3

2010-12-03 @ 08:59:15
Postat av: elin

amanda: JA!!!!!! lätt<3<3<3<3 pusss

2010-12-03 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0