hellu

förlåt att jag skriver så sent, har inte varit hemma på hela dagen och nu har jag precis tagit en lång varm dusch!
Idag i skolan har jag fått reda på att jag fick G på mitt MATEMATIKPROV, helt otroligt! vad har hänt med mig? hihi, so proud of myself!

Hur som helst, jag har typ varit på kupolen hela dagen efter skolan, med fanny! vi kollade på kläder och satt på donals och pratade (och nej, vi är inte fjortisar för att vi satt där), så kom mamma efter ett tag och så visade jag lite grejer jag önskar mig, hehe.. , så åkte vi hem och som sagt har jag nyss duschat, ska äta någonting, har inte ätit sen lunchtid och så börjar ju paradise hotell om ett tag! Jag missade igår för att jag faktiskt åkte och kollade på ett värdelöst gymnasium.. så surt! ser fram emot 1 dec när jag ska till hagagymnasiumet istället!

Förresten har dom pyntat våran gård med en fin julgran, så mysigt, ellerhur?!


dagens
 
nej det är inte mitt lår som är knöligt, ligger en tröja nedanför (haha) fick bara lov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0