Haraldsbogymnasiet!

Tjenare!
idag har jag som vanligt varit i skolan, hade bland annat engelska idag och fick lite reda på hur det gick på mina prov jag haft.. kommer gå mot VG-kurs nu så det Va ju skitbra, so happy! Och så hade jag ju matteprov idag, svarade på det mesta och hoppas det blir nånting bra av det då.. slet ju så mycket!

Om ett tag ska jag åka med sanna och hennes mamma till falun, haraldsbogymnasiet, det lockar mig så mycket.. eftersom att jag älskar musik, att sjunga och dansa osv! Kanske är nånting, vem vet..!
meeeen det som är så dåligt är att jag idag kommer missa paradise hotell, so sad..

lite mellis hihi, gott!



dagens
 

Kommentarer
Postat av: erik

va är det därför konstig banandryck? :)

2010-11-25 @ 14:58:46
URL: http://therightplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0