Godnatt!

Tillbringat dagen hos pappa!
Jag och lillebror bakade pepparkakor och hur gott är inte det? sen pyntade vi dom litegrann, kul! Vi åt god tacos sen åkte vi in till tunet för min lillebror hade simträning, har varit hemma nu på kvällen och suttit en del här, ska nog lägga mig nu, läsa ut dendär dåliga boken jag måste läsa i svenskan, jobbigt läge känner jag!
Och på fredag ska jag,pappa och lillebror åka till leksand och kolla real hockey, så kul.. hehe! Va så länge sen nu! :-)

Aja, ni får ha en bra kväll och en bra dag imorgon! Nattinatti, kisses!






Kommentarer
Postat av: erik

tur ni hejar på ett riktigt lag iallafall ;)

2010-11-15 @ 13:50:21
URL: http://therightplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA! :D

2010-11-15 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0