Åh, hej!!

Sitter just nu i tekniksalen vid datorn, min dator hemma är tyvärr sönder, en som vi känner ska komma hem till oss idag eller imorgon och fixa den eller iaf försöka fixa den!
Mina planer för helgen är lite smockat om man säger så!
Idag ska jag hem, färga mitt hår och sen senare åker jag,pappa och lillebror till leksand och kolla hockey när leksand möter sundsvall, jag va nästan beroende av att kolla hockey när jag va mindre men har inte varit på hockey på ett bra tag så det ska bli väldigt kul, ska ta lite bilder om jag får några bra och sen får jag klura ut nått sätt att lägga ut dom så fort som möjligt om datorn fortfarande inte funkar då!

Imorgon blir det en helskön kväll med helsköna människor, det blir asum!
På söndag är det faktiskt första advent va? Då ska jag,mamma och mina fina systrar mysa och fika tillsammans och bara känna JULKÄNSLAN! (L)

Ni får ha en bra helg osv, vi hörs när min dator är igång! PUSSSSSS

PS. hahahahhaa.. måste bara skriva en lite rolig sak från mig och katten..
nu på tekniken så håller alla på och göra bilar.. det roliga är att jag och cat sitter vid en varsin dator medans våran vikarie linus gör våran bil till oss! HAHA.. dumma vi är /cat och elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0