valborg

förlåtförlåtförlåtförlåt!!!
sämst på att blogga just nu.. jag vet! Men jag orkar inte trycka på massa knappar.. är typ fett sjuk nu.. blev det över inatt när jag sov i typ världens kallaste rum fan. Igår vare alltså valborg så ska skriva lite om det!
Började dagen med att ta en buss till avesta, skulle ta en buss från avesta till tindra och matildas skola, fick en jättetrevligt bästis på den bussen, chauffören in my heart! jättesnäll och bjöd mig sen på bussresa in till stan igen!
Vi åkte iaf hem till matilda,jag,tindra,matilda,elin och olivia, vi fixade oss och gjorde det lite "festligt" nere i ett rum i källaren, dock lite kallt men funkade helt okej tyckte jag! Vid ungefär 7 kom alla andra tjejer på ingång och lärde känna många av dom, skittrevliga allihopa så det va jättekul! Senare drog vi till stan och käkade på american-pizza, åt inget typ men ja, efter det drog vi till holmen fast det tog typ 30 min innan vi va framme för hela "tjejgänget" va lite utspridda och tappade bort varandra ibland sådär men det gick bra! Holmen tyckte jag kändes lite obekväm på nått sätt vet inte varför haha. Vi fastnade väl där ett bra tag tills vi drog till stan igen fast då hade några av tjejerna dragit så vi va inte många som gick till stan, där träffade vi massa roliga folk, skaffade mig lite nya roliga kompisar! dom va fett chill! hahaha! Sen träffade jag Love som jag inte träffat sen länge sen, det va superkul att se henne igen!
iaf så gick jag,matilda,tindra och olivia hem till matilda vid typ 1 någonting, fick lite sällskap av några trevliga killar, haha!
Valborg va inte helt fel tjejer! det va superkul!!! tack för det! (L)

Ja, över natten hos matilda vart jag mer sjukare.. så nu är jag typ jättesjuk, har jättesvårt att andas och usch!! hate it!..Nu ska jag chilllaaaa,så det va väl lite kortfattat om våran valborg! Och det va superkul som jag skrev!!! (L)
bilder KANSKE kommer sen! :*

får bli på mig och lillebrorsan! :-D






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0