TRÖTTER

ojojoj... vilket dag..!
Va astrött imorse, kunde typ somna på IP när som helst.. först hoppade vi iaf längdhopp, är ju inte speciellt bra men hoppade 2,40! HAHA! Sen hade vi typ springning i mellsta! gick ju fan inte bra, typ 2 kilometer på 15 minuter, ja jag fick faktiskt HÅLL så det gick segt..! sen hade vi typ 100 meter vilket jag inte ville göra för vill helst inte ha publik så skippade det! Efter ett tag hade vi höjdhopp som man fick välja ut några ur klassen, nej jag va inte med! haha.. usch! Sist hade vi kula.. kom iaf lite mer än 5 meter! haha.. ganska bra va? :)
har ungefär vart hemma 1 timma nu.. har stått i köket och gjort egen typ som glass.. frusna bär och frusna bananbitar och mixa tills det blir typ en smet, hälla i det i en låda och in i frysen ett tag sen så äre typ glass! inge socker eller nått,det är ju bra! Det kan ta rätt lång tid att fåre till en smet haha :D menmen..

Ikväll,fredag är jag inte hundra på vad jag ska göra, skulle till avesta men känner inte alls för att åka nånstans så långt idag efter den här dagen.. är ganska trött om man säger så.. men imon! :) Och sen typ på söndag eller nått ska jag färga mitt kära hår! spännande HA? ;)

Nu ska jag ta ut min jordgubbs/bananglassen ur frysen och äta lite! NICE :) Puss på er, ha en mys och roli fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0