tråkig måndag!

den som har bloggen "borlangeblogg" gillade tydligen en bild på mig att den läggs upp på dens egen blogg också, väldigt gulligt, men snälla stör dig inte så mycket om vad jag lägger upp på min egen blogg för det är mitt liv och mina beslut i vad jag gör och inte gör! Och jag är ju inte de ända som lägger ut bilder som den bilden, finns dom som lägger ut fan så mkt värre så klaga inte fan! :-) puss


Idag har jag inte gjort mycket alls.. är ju lite sjuk så har typ bara vart hemma.. ska nog plugga lite om jag orkar fast det får vi se. Annars ska jag ikväll mysa framför tven och kolla på hollywoodfruarna! det bara äger! Imorgon blir det skola som vanligt, har inte vart där på typ 1 vecka nu, känns som att jag haft ett litet eget lov hah, men det skadar aldrig tycker jag!
Hörs sen! puss på er, ha en mysig kväll! (L)

hahhaa, min morfar har skivit någonting på sin dator, för skön hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0