sent jiao..

jag skriver sent ja.. men har inte orkat idag.. för det har varit så mycket i skolan idag så fyfan.. haha men jag försöker stå på mig så gott jag kan nu!
Just nu sitter jag här och är så jättesöt med min lilla yoghurt och lyssnar på musik! får mig att koppla av så det kan vara nått jag behöver just nu om man säger så! :)
Aja.. ska väl ta och avsluta detta tråkiga inlägg men jag har bara inte lust nu ursäkta.. ha en bra kväll! ska bara skriva lite saker som planerat dom här dagarna!

* imorgon,träning inför cabarén.. och det är inte långt kvar nu!
* Torsdag, färga mitt hår ljusbrun, eller iaf försöka.. sen lite familjfika grej för min syster fyller år imon
* fredag, hejdå borlänge
* lördag,borta
*söndag, hej borlänge igen! 
 SLITEN,TRÖTT,FULIS men lite söt ;)
¨





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0