kom precis hem

precis kommit hem från bion! filmen va "sex and the city"! sjukt bra faktiskt och rolig! :)
Imorgon ska typ skolan tror jag? vara på IP hela dagen och ha friiiiiidrooott... ÅH! det suger -.- Men slipper iaf typ matte och sånt.. (a hoppas bara på bra väder nu annars känner jag att jag hellre sitter i skolan och tröökar..
MENMEN så äre..!
Nu ska jag bara sitta här, lyssna på musik, funderar att typ städa mitt rum som är typ täckt av kläder haha...men så äre med mig och kläder! hamnar oftast på golvet.. hehe..

Och nästa vecka hörrni!... då kanske jag och min syster ska göra en sak.. hihi, men ni får veta det när det är klart att vi ska göra det, om det inte blir så skriver jag ingenting om det! :) så ni vet.. ;)
Nu vet ni att jag lever, puss, hörs innan läggdags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0