Hej sötungar

Igår va jag på sjukhuset i falun i typ 4 timmar pga av min jäkla hals! Jag fick knappt luft igårkväll.. det va helt sjukt.. värsta hostgrejen och massa, tror det gick bra, fick typ andas in någon gas och usch! det va inge trevligt men jag kom hem tillslut iaf! på natten dock.

Idag har jag sovit ut och gick till kupolen med min syster och kolla på lite kläder, köpte en jäättesnygg tröja från H&M för 149, billigt och bra! hitta däremot ett par shorts! tror jag aldrig testat snyggare någonsin! jag vart kär direkt, ska kolla på dom om ett tag igen så får vi se om jag får dom då! hope sooo
Är nu hemma, ska städa mitt rum,fortsätta på min låt och lite så, får se om jag ska till skolan imon, kände mig mycket bättre idag men kan bli värre över natten. I don't know men kanske..
Har förresten ny design på min blogg som min syster gjorde idag, vad tycks? :-)

Här kommer iaf en bild på tröjan! :-D puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0