hej..

fyfan vad jag fortfarande är sur,besviken,ledsen,arg.. tänker inte skriva ut vad som hänt men det är mycket om man säger så.. nämner inga namn men vissa är bara dumma mot mig utan anledning,vissa söker bråk med mig.. haha, alltet är bara helt sjukt..
Och om du läser min blogg, du/ni som skriver massa saker om min röv på väggar i skolan.. haha lägg ner föfan, är du/ni avundsjuk så gör nått åt det istället för att kränka ner mig som iaf har nått,så ja.. jag har ju nått där bak vilket vissa inte har och blir lite småsura på mig för det.. men jaja, that's it, det är ju inte mitt fel att jag ser ut som jag gör så acceptera bara det istället för att vara dum, thank you! det är ju bara du som mår dåligt själv och lägger ut det på någon som du är avundsjuk på.. stackarn.. :( ..;)

Just nu sitter jag framför datan och segar mig.. ska träna in lite hemkunskap i mitt huvud så jag kan provet. haha och ni måste bara veta vad bra jag blivit på engelska!! när jag gick i 6:an gick jag i en minigrupp som inte kunde nått.. haha..Jag fick iaf VG på gramatik,VG på läsförståelse,G på hörförståelse.. vad jag minns har jag alltid fått IG på hör och läs så är riktigt stolt över hur bra jag blivit! nice fan..

och vetni? på torsdag ska jag försöka bli ljusbrunhårig, spännande va? hihi! Vi hörs sen, puss på er

Kommentarer
Postat av: gabriellaaaa

De fixar sig Elin gmn,

så sjukt bra skrivet :-) du e ju tjej vafan ;-)

plankröv nejtack hahahah

aja puss på dig stumpan :-) <3

2010-05-25 @ 20:21:36
URL: http://cederhoorn.blogg.se/
Postat av: --

så himla töntigt... Nu känner jag inte dig men jag tycker du verkar vara en gullig tjej! stå på dig :)

2010-05-25 @ 20:44:02
Postat av: elin

gabriellaaaa: jag orkar ändå typ inte bry mig om dom.. är dom avundsjuka eller va det är kan dom bara säga det men jaja!

puss på dig också! loveu <3

2010-05-25 @ 21:33:47
Postat av: elin

--: ja det är himla töntigt tycker jag också.

tack så mycket! ja jag försöker stå på mig nu när jag är "ensam" vilket jag egentligen inte är men det är vad vissa tror :)

2010-05-25 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0