HAHA

nu känns det ju tillräckligt moget att till och med att läraren ringer till min mamma om att jag kollade på 3 tjejer.. alltså?.. hahhahaha, kan det bli roligare? nej det kan det fan inte :-) jaja..ihihi

sitter just nu och lyssnar på musik, alltid lika nice! idag har jag iaf vart hemma hela dagen efter skolan. druckit varmt honungsvatten, både gott och ska hjälpa till rösten! hih, senare kom david och gabriella på besök haha, det va väl trevligt det också,heh! :-)
nu ska jag snart in på toa och ta bort sminket och borsta tänderna och sådant, sen ska jag fan sova så jag får mycket sömn, börjar 9 imon så kommer nog bli pigg när jag vaknar vilket jag inte va idag, vaknade 5 över 7 och jag går till skolan typ 20, bråttom? ja en aning! :)

jaja.. vi hörs imon med nya inlägg och sånt, hare så bra och sov gott sötnosar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0