städning

har nu vart hos pappa hela dagen. vi käkade tacos,tårta och har dock insett "tårta,ingenting för elin".. blir spyfärdig bara jag tänker på det. usch! haha jaja jag är väl en aning nöjd, tjärnade ihop lite pengar, 1100, sen ska jag få av mormor och morfar också hehe, har fått ett månadskort på gym som ett test att jag vill fortästta träna så om jag bevisar att jag vill tärna så får jag helårskort istället (y sen inatt när jag kom hem fick jag verkligen världens mysigaste zebrafilt av mamma. så gulligt! <3 hahah. Sen ska jag också få någonting av min syster anna. Tror jag!? :)

Just nu väntar jag på att Matilda ska komma för vi ska ut ikväll och cat ska också med (eller?) vi får se, hoppas verkligen det! skulle bli toppen girls!
Nu ska jag sätta igång med en storstädning så det ser en aning välkommade ut när tilddi kommer :d har en bra kväll! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0