sorry

har typ inte skrivit någontilng alls! dåligt gjort av mig, ska bli ändring sötnosar!
Igår hade jag dock inte tid alls för data, åkte till falun efter skolan med frida och sanna, jag och sanna fixade prao så det är ÄNTLIGEN gjort nu! efter det kollade vi skor och sånt sedan vart det fika, yammie! Efter ett tag på stan tog vi bussen till lugnet och kolla på innebandyträning, va väl ganska okej typ. på vägen hem skulle vi ta oss till busstationen och frös ihjäl på den lilla biten, hade liksom en halvärmad jeansjacka men håll med att det va varmt på eftermiddagen? ja det vare! iaf kom vi hem vid ungefär nått över 9 på kvällen så det blev en lång "falustund"´kan man säga!

Idag har vi haft skola som vanligt, har vart så damn sur idag! 3 klass"kompisar" till mig och cat satt längst bak på so-lektionen, jag kollade på dom och vart bara att jag gjorde det och vet inte varför. IAF! dom sa till läraren att jag och cat kollade? hahaha, jag började skratta direkt alltså, helt sjukt. Så nu har jag fått en "uppgift" att inte glo på dom, men hallå? jag kollar vart jag vill så... (-; mina ögon, inte era, that's it tjejer (-:
jaja ska inte lägga nå mer energi om att skriva om DOM? haha, nejtack.
Nu är jag iaf hemma, kom nyss, ska nu dricka tjockt mycket honungsvatten vilket kan hjälpa till en bättre sångröst och jag ska ju sjunga typ hela dagen imorgon på elevensval så ja, håller redan nu på att sjungträna och låtarna sitter typ som en smack! tihih.. tummen upp!

och nu äre också typ 17 dagar kvar till min födelsedag, så happy. hihi.. jag önskar mig: pengar,data,mobil och digitalkamera. jag kommer verkligen inte få data och kamera men vi får väl se med det andra. hoppas iaf!

OKEJ! nu känner jag att jag har skrivit ganska sjukt mycket så vi hörs sen istället, puss på er, ha en bra vårdag! (L)

oskar är bäst men elin är lite bättre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om att bli dagens blogg?

gå in och anmäl dig! Kram

2010-03-10 @ 16:50:02
URL: http://fannyhedman.devote.se
Postat av: elinhenelund

haha, det där om tjejerna som sa till läraren lät bara en aning konstigt (?!) haha.. ojoj, gillar din blogg!

kram :-)

2010-03-10 @ 19:20:42
URL: http://eelinhhenelund.devote.se/
Postat av: Anonym

hahaha tack ;)

2010-03-10 @ 19:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0