sommartid

har alla ställt om klockan till sommartid? det har jag, känns riktigt bra, det är bara att vänta på att sommaren ska komma om det nu kommer i huvudtaget men tanke att det snöar lite då och då.. :/

Idag ska jag hitta någon jag kan gå till kupolen med så jag kan köpa någonting för mina pengar. Senare ska jag gå på bio med fanny, har inte en blekaste vilken film eller någonting.. hon är busig hon :) haha.
jaja.. vi får väl höras mer senare. puss på er

OCH jag ska klippa mig imon :Ssssssss shit. Är fan ganska orolig.. det kommer se förjävligt ut rent ut sagt! det va de. puss :)


Kommentarer
Postat av: Carin

Va gullig du är :-)

2010-03-28 @ 17:22:29
Postat av: Anonym

hahha tack så mycket ;)

2010-03-28 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0