snö?

har typ inte skrivit nånting, men har verkligen inte hunnit, igår flyttade vi verkligen typ allting, nu bor jag på en annan gata kära folk. ganska sjukt så idag ska jag bara vara hemma och fixa till i mitt rum.
Igår så flyttade vi i typ 3 timmar eller nånting sånt, senare va jag med anton på kupolen efter det träffade jag min kissekatt och vi gick hem till mig ett tag det kom lite folk sen gick vi till hemmakväll med dom och köpte godis så vi gick hem till cat och kolla film,käkade godis och drack (FANTA) :)
vi vaknade nyss. Cat skulle öppna fönstret? och vad äre vi ser?!!?!??!?!?! SNÖ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helt jäkla  fucking jjjjjjjjjävla sjukt! trodde det skulle bli riktig JÄKLA vår men nej OKEJ! fuck u snöhelvete! :(((((
Snart ska vi iaf käka thaimat, ´hah, fett gott!! :-DD
skriver när jag kommer hem (om jag kan koppla ihop datan) ;) puss på er! :)







 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är finare än cat :)

2010-03-21 @ 22:52:15
Postat av: e

tack men hon är sjukt fin hon också :)

2010-03-22 @ 07:11:16
Postat av: lisalennström

du är så grymt fin :)kram

2010-03-22 @ 18:48:30
URL: http://www.lisaaaaas.devote.se
Postat av: e

lisalennström:tack detsamma :)

2010-03-22 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0