rubrik

varför äns ha alla dessa rubriker, så meningslösa tycker jag.. shit.. jaja..
idag har dagen börjat med en vandring hem ifrån gylle i ett kallt snöoväder med inte speciellt varma kläder.. lyckat.. inte! Kom hem iaf cirkus lunchtiden, gick och la oss i min säng och käka sönder med chips, vi va hur sjukt hungriga som helst och kissnödiga, nej fyfan.. vill nästan inte påminna mig själv.. haha. Jag deckade ju av i min säng ett bra tag kändes det som iaf.. vaknade, käkade tacos som är hur gott som helst, MMMMMUMS! efter det traskade vi iväg till kupolen en sväng, har nu suttit där ett bra tag, va ganska trevligt dock, trevliga människor och sådant heh.
Ikväll ska vi kanske dra över till wille eller alle, vet inte än men det visar sig helt enkelt.
Sen ska jag länka matildas blogg, hon har skrivit en sak alla bör läsa så här har ni http://tilddi.blogg.se/ 
vi hörs väl mer sen då! ha en bra måndagkväll & puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0