rubrik-

har kommit hem nyss, eller ett tag sen, tog en buss som åkte lite onödiga vägar så det tog ett tag men är hemma nu iaf. Idag har vi inte gjort mycket alls ¨på "jobbet" så det va riktigt skönt, min hals e cp,förkyld och trött. Sjukt jobbigt känner jag,skulle ha lite kul ikväll med cat men vi får se fö jag e trött som fan och halvt sjuk.. men det visar sig, annars sitter jag hemma och myser med syster. Imorgon ska jag upp vid 10 eller tidigare, äta sen fixa mig sen bär det av till djurås med mina systrar, ska till pappa över dagen och fira mig för jag fyller år imon hihi. Senare på kvällen ska jag och cat ut sen sover jag nog över hos henne på kvällen/natten. nice, på söndag drar jag iväg på bio, kommer bli en toppenhelg tror jag! nu äre väl bara att hoppas på varmt väder antar jag (Y)

Väntar just nu på mamma för jag vill verkligen åka och handla nununu.. vi har ingenting i kylskåpet! och jag är typ jättehungrig.. :( stackars mig.. nej nu ska jag få slut på min förbaskade hicka sen tokringa min mamma! pusspåer

ja gud va söt man kan vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0