pellan e hemma nu

ja jag gjorde tyvärr inget inlägg innan jag drog ut men cat hade så förbannat bråttom och inte vet jag varför heller men så låg det till helt enkelt. Är nu hemma och måste verkligen städa mitt rum, jag lovar det ligger kläder täckt över helt mitt jäkla golv, men det är så det blir när man har tjejkompisar hemma haha.
Har en stor fundering om vad jag ska hitta på senare ikväll, är typ jättetrött fortfarande.. så jobbigt men jaja.. nånting blir det väl antagligen.

Nu har vi börjat flytta också så det är typ kartonger över hela lägenheten men ska nog ut en hel del imorgon och jag har ju en väldig koll vart jag bor också. vet inte vad gatan heter och vet inte vilket nummer på porten vi har sen är jag inte 100 vilken våning det va, tjejen med koll (y ;) heh

Om någon ska jag sätta igång med att gymma och sluta upp med allt sött och gott, blir nog allt för ofta känns det som, får ta och bli typ på lördagar eller nått i den stilen för nu äre inte långt kvar till sommaren om man tänker att jag ska bli smalare.. fyfan, nej jag ska klara av detta och gå ner typ 5 kilo eller nånting sådant, önska mig lycka till! kan behövas dock! hehe :)

nej nu ska jag sätta igång här och göra någon nytta, puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0