home

idag har det varit tpy jättekul och typ väldigt tröttsamt.. haha.. vi började med at jobba som vanligt sen fick vi typ testa kläder och såntdär, efter ett tag skulle vi jobba igen, kollade så allting stämde och sådär. Efter det vrt jag och sanna sjukt jäkla hungriga, jag hade 62,50 och hon hde 50 öre haha, vi gick till någon ställe och köpte två superäckliga frallor som smaka blä och va helt torra och bara vidriga? 36 kr för 2 sånna, vi sprang (för att vi hade t-shirt) till ica och skulle köpa brownies som kostade 17 för ett paket och jag hade 16 så vi föröskte köpa men nej, dom kan inte bjuda på 1 krona! kärringjävel! :@ det va liksom våran lunch!! usch! sen hittade vi ett paket "mjuk pepparkaka" så det köpte vi för 15 kronor, gick runt och åt det, smula ner typ hela gallerian hahaha. nej gud så kul det va! jaja.. vi gick iaf tillbaka till jobbet, fick sluta rätt tidigt men vi va kvar och typ dansa hahah, ah okej? :)
trevligt!!!!! Benjamin och Johan kom sen.. ville verkligen HEM men såklart så äre Sanna som alltid skavara kvar i tyå 100003828948739472398 år! blir å tjuri men vi kom hem tillslut och nu är jag superhungrig och som tur e kom mamma och ted hem så jag (den bästa matlagaren) slipper laga mat! skönt! ;DDDDDD

Ska nu föröska städa ihop lite även om jag inte är på humör för det, är nästan ett måste känner jag! vi hörs senare sötiiiiisar!!!! (L)

gammal bild! sry..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, kan inte du göra ett inlägg om din bästavän alltså hur länge har ni känt varan å så? :)



och vem brukar du vara med i skolan? :) äre sanna å fanny? :)

2010-03-24 @ 19:00:15
Postat av: e

hej, haha visst kan jag det, har många bra kompisar, har känt sanna sedan jag va 3 veckor gammal och fanny lärde jag känna för några år sen och vi lärde känna varandra ganska lätt men nu har vi typ glidit isär lite.. vilket är väldigt synd!

i skolan är jag mest med cat eftersom att hon går i min klass :)

sen har jag "avestabrudarna" (tindra,tilda och love) som jag träffade av en slump kan man säga och vi har blitt tajta som satan, det är jättekul! :) men visst kan skriva lite mer om det sen :) Kram

2010-03-24 @ 19:06:29
Postat av: fridafelicia

vart har du köpt linnet/klänningen? :-)

kram.

2010-03-25 @ 16:13:44
URL: http://ffpeterson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

åh.. jag vet inte.. jag fick den av min syster för ett tag sedan :)

kram

2010-03-25 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0