hemma från avesta

Igår åkte jag till Avesta. När vi kom dit åkte vi till affären,där fick man smakprova chips och så vare 1 tysk eller ryss "gubbe" där och han snackade med oss på sitt språk, han va riktigt jäkla äcklig och läskig så fyfan, sen va han typ där vi va hela tiden ;s
usch, men ja.. när vi kom hem till tindra och love gjorde vi tacos,asgott! Senare kom matilda och vi kollade på melodifestivalen, dock inte min grej om man säger så mendet va mysigt och trevligt faktiskt! Efte melodifestivalen drog vi på oss "massa" kläder och dro ut i snön, det va askul! snön va typ jättedjup så när man gick visste man inte när man skulle sjunka ner, det va jättekul hahaha. Vi träffade lite killar som vi va med, trevliga jevlar!
Sen vart det tok för kallt för mina tossingar så vi drog in, och det finns faktiskt ingen beskrivning på hur ont jag fick i mina fötter när dom tinades upp, helt sjukt, det va verkligen som nån hade satt eld på dom.. usch!
Vi duschade och hoppade in och basta en stund,snackade lite vilket alltid är trevligt, sen vart det sängdags.

Idag vaknade vi ungefär vid nått äver 10, bussen gick klockan 1 och nu är jag hemma igen och har inte en aning vad jag ska göra idag.. söndagar är alltid tråkigast i världen,tummen ner på det? :-)

nje, nu ska jag ladda min lilla rosa mp3 sen städa mitt rum! puss på er (L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0