godmorgon

sötnosar!
Har precis slukat upp en bit melon och en macka. Riktigt gott! Min buss till falun går vid halv 10 så måste dra ungefär 20 över annars missar jag den och det blir inte så bra. Är typ hemma vid 12, åker till pappa lite senare och sådär, och jag bara hoppas fortfarande att det finns tider till hål i naveln! skulle bli happy som fan,har väntat sedan jag va liten på att göra det, haha! ahh... long time ago.
Idag behövs det inga bilder på min outfit, den är helt normal, svarta leggings och en vit tröja. Enkel!
Nej nu ska jag inte sitta här och skriva mer.. har ändå inget mer att skriva,men nu vet ni att jag lever och så! :-)
Puss på er

får bli en bild på min lillebror som e sötast i hela världen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0